Як оформити замовлення через бандлер
Заходьте: http://barbariska.bunddler.com/
- Якщо Ви робите замовлення вперше, спочатку заповнюємо комірки на замовлення, потім Вам запропонують ввести електронну пошту та пароль (вигадуєте). У особистих даних потрібно написати:
-
-
-
-
- прізвище та ім’я;
- номер мобільного телефону;
- місто проживання (адреса для відправлення замовлення вказується у формі після приїзду замовлення в Україну).
-
-
-
-
Крім того, Ви можете зареєструватись через соціальну мережу.
- Якщо у Вас є вже реєстрація на bunddler , вводіть свій e-mail та пароль та потрапляєте до свого кабінету.
- Якщо Ви вже робили замовлення, то Ви вже зареєстровані в системі. Після реєстрації на пошту, яку Ви вказали, мав прийти лист із посиланням на активацію.
- Щоб знайти цей лист серед усіх інших, вбийте в пошуку: “Для вас було створено обліковий запис покупця!”
- Якщо пошук нічого не дав, значить лист був у спамі і автоматично видалився, доведеться реєструватися по-новому на нову адресу електронної пошти або відновлювати пароль за посиланням.
Як зробити замовлення
-
- кожен сайт – це окреме замовлення;
- якщо з одного магазину хочете й авіа та море, оформляєте окремими замовленнями;
- в одне замовлення додаєте товар за допомогою кнопки “додати товар”.
Заповнюємо в кожній комірці:
-
- назва товару (копіюємо з сайту мовою оригіналу);
- артикул;
- посилання на товар із сайту;
- колір (копіюємо з сайту мовою оригіналу);
- розмір;
- ціна на сайті (якщо є знижки, купони на мінус, враховуємо);
- вказуємо спосіб доставки: море або авіа (якщо в даному магазині не можна вибрати спосіб доставки, тому що необхідно зібрати певний кошик на фрі шип, ми без додаткового повідомлення змінюємо спосіб на той, який вибрали більшість);
- якщо є потреба, додаєте свій коментар до кожного товару, можете вказати варіант заміни або залишити загальний коментар до замовлення.
Так виглядає правильно заповнене замовлення:
Приклад товару, який замовляється:
- Якщо Ваше замовлення у статусі “НОВИЙ”, його можна редагувати: добирати товари, видаляти, змінювати позиції, розміри тощо (якщо це той самий сайт).
- Якщо замовлення у статусі “У РОБОТІ” або “НА РОЗГЛЯДІ”, це означає, що воно прийняте, але НЕ викуплено ще, відредагувати такі замовлення не можна.
- Якщо замовлення у статусі “ВИКУПЕНО” або “ВІДПРАВЛЕНО НА ПРОМІЖНИЙ СКЛАД”, значить воно викуплено.
- При реєстрації у Вас буде активовано “БАЛАНС”.
- Якщо він у мінусі, це Ваш борг на замовлення або доставку, його потрібно сплатити.
- Якщо він у плюсі, гроші підуть на наступні замовлення або для оплати за вагу. Або повертаються на карту (повідомляйте повідомленням у бандлері).
- Усі оплати за товар, доставку приймаються лише у бандлері. Поки Ви не додасте платіж до системи, Ваше замовлення вважається не сплаченим.
Як додати платіж?
-
-
- Після прийому замовлення в роботу, його рахуємо та виставляємо рахунок, який приходить Вам на пошту.
-
- Також Ви можете сплатити рахунок самостійно, зайшовши на замовлення:
- Якщо Ви не вносили оплату та не вистачає грошей на балансі, з’явиться повідомлення:
- Натискаєте кнопку “Поповнити баланс”.
- Після оплати замовлення викуповується.
- Після отримання Вашого замовлення, він зважується, Вам надсилається рахунок на оплату.
- Оплачуєте рахунок та повідомляєте про оплату.
- Разом з оплатою замовлення заповнюєте форму для надсилання Вашого замовлення.
Важливо:
- Якщо замовлення не правильно оформлене, воно відхиляється.
- Усі повідомлення про нове замовлення, внесення змін, оплати тощо, приходять нам на пошту, повідомляти про те, що зробили замовлення, не потрібно.