Як оформити замовлення через бандлер

Заходьте: http://barbariska.bunddler.com/

  • Якщо Ви робите замовлення вперше, спочатку заповнюємо комірки на замовлення, потім Вам запропонують ввести електронну пошту та пароль (вигадуєте). У особистих даних потрібно написати:
            • прізвище та ім’я;
            • номер мобільного телефону;
            • місто проживання (адреса для відправлення замовлення вказується у формі після приїзду замовлення в Україну).

Крім того, Ви можете зареєструватись через соціальну мережу.

  • Якщо у Вас є вже реєстрація на bunddler , вводіть свій e-mail та пароль та потрапляєте до свого кабінету.
  • Якщо Ви вже робили замовлення, то Ви вже зареєстровані в системі. Після реєстрації на пошту, яку Ви вказали, мав прийти лист із посиланням на активацію.
  • Щоб знайти цей лист серед усіх інших, вбийте в пошуку: “Для вас було створено обліковий запис покупця!”
  • Якщо пошук нічого не дав, значить лист був у спамі і автоматично видалився, доведеться реєструватися по-новому на нову адресу електронної пошти або відновлювати пароль за посиланням.

Як зробити замовлення

    • кожен сайт – це окреме замовлення;
    • якщо з одного магазину хочете й авіа та море, оформляєте окремими замовленнями;
    • в одне замовлення додаєте товар за допомогою кнопки “додати товар”.

Заповнюємо в кожній комірці:

    • назва товару (копіюємо з сайту мовою оригіналу);
    • артикул;
    • посилання на товар із сайту;
    • колір (копіюємо з сайту мовою оригіналу);
    • розмір;
    • ціна на сайті (якщо є знижки, купони на мінус, враховуємо);
    • вказуємо спосіб доставки: море або авіа (якщо в даному магазині не можна вибрати спосіб доставки, тому що необхідно зібрати певний кошик на фрі шип, ми без додаткового повідомлення змінюємо спосіб на той, який вибрали більшість);
    • якщо є потреба, додаєте свій коментар до кожного товару, можете вказати варіант заміни або залишити загальний коментар до замовлення.

Так виглядає правильно заповнене замовлення:

Приклад товару, який замовляється:

  • Якщо Ваше замовлення у статусі “НОВИЙ”, його можна редагувати: добирати товари, видаляти, змінювати позиції, розміри тощо (якщо це той самий сайт).
  • Якщо замовлення у статусі “У РОБОТІ” або “НА РОЗГЛЯДІ”, це означає, що воно прийняте, але НЕ викуплено ще, відредагувати такі замовлення не можна.
  • Якщо замовлення у статусі “ВИКУПЕНО” або “ВІДПРАВЛЕНО НА ПРОМІЖНИЙ СКЛАД”, значить воно викуплено.
  • При реєстрації у Вас буде активовано “БАЛАНС”.
  • Якщо він у мінусі, це Ваш борг на замовлення або доставку, його потрібно сплатити.
  • Якщо він у плюсі, гроші підуть на наступні замовлення або для оплати за вагу. Або повертаються на карту (повідомляйте повідомленням у бандлері).
  • Усі оплати за товар, доставку приймаються лише у бандлері. Поки Ви не додасте платіж до системи, Ваше замовлення вважається не сплаченим.

Як додати платіж?

      • Після прийому замовлення в роботу, його рахуємо та виставляємо рахунок, який приходить Вам на пошту.
  • Також Ви можете сплатити рахунок самостійно, зайшовши на замовлення:
  • Якщо Ви не вносили оплату та не вистачає грошей на балансі, з’явиться повідомлення:
  • Натискаєте кнопку “Поповнити баланс”.
  • Після оплати замовлення викуповується.
  • Після отримання Вашого замовлення, він зважується, Вам надсилається рахунок на оплату.
  • Оплачуєте рахунок та повідомляєте про оплату.
  • Разом з оплатою замовлення заповнюєте форму для надсилання Вашого замовлення.

Важливо:

  • Якщо замовлення не правильно оформлене, воно відхиляється.
  • Усі повідомлення про нове замовлення, внесення змін, оплати тощо, приходять нам на пошту, повідомляти про те, що зробили замовлення, не потрібно.